Ik kom naar Dilbeek

23
okt
De.Living - De.Zaal
d'Arconatistraat 20
Dilbeek 1700
België
20:00 - 22:00
Schrijf je nu in 👇

Waar lig jij wakker van? Welke hoop heb je voor de toekomst?
Wat wil jij anders zien?

Met deze vragen trek ik opnieuw Vlaanderen rond.
Om te doen wat ik het liefst doe: tussen de mensen zijn. Ideeën opdoen. Luisteren. Naar jou.


Daarom kom ik op donderdag 23 oktober langs in Dilbeek. In De.Living-De.zaal. 
Je bent welkom vanaf 19u30. We beginnen eraan om 20u.
Schrijf je in via deze pagina.


Breng je ideeën, je zorgen, ja zelfs, je frustraties mee. Zonder taboes.
Jij bepaalt waar we het over hebben. Ik luister.
En het wordt ook gewoon ne
plezanten avond 😉

X

 

 

Schrijf je hier in!

Schrijf je in voor mijn nieuwsbrief